בנט לאחר הפגישה עם ביידן: "הסכמנו על היעד – לא לאיראן גרעינית"

שלמה ריזל 4 Comment on בנט לאחר הפגישה עם ביידן: "הסכמנו על היעד – לא לאיראן גרעינית"

ראש הממשלה מסר תדרוך לכתבים לאחר פגישתו עם הנשיא ביידן: גם הנשיא ביידן וגם אנחנו נחושים שאיראן לא תוכל להגיע לנשק גרעיני אף פעם. אני שמח שאנחנו מסכימים על היעד, ובדרגי עבודה אנחנו נעבוד בימים, בשבועות ובחודשים הקרובים כדי לפתח את ערוצי שיתוף הפעולה"

צילום: צילום מסך מוידאו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר תדרוך לכתבים לאחר פגישתו עם הנשיא האמריקני, אמש: "הייתה פגישה מצוינת, במיוחד בארבע עיניים, והיא הייתה בעיקרה פגישת עבודה. הייתה תחושה כאילו אנחנו מכירים אחד את השני תקופה ארוכה", אמר בנט לכתבים. "מצאתי מנהיג שאוהב את ישראל, יודע בדיוק מה הוא רוצה וקשוב גם לצרכים שלנו".

ראש הממשלה התייחס לשיחתו עם הנשיא האמריקני, על הנושא האיראני שעמד בראש סדר העדיפויות: "ביחס לאיראן – גם הנשיא ביידן וגם אנחנו נחושים שאיראן לא תוכל להגיע לנשק גרעיני אף פעם. אני שמח שאנחנו מסכימים על היעד, ובדרגי עבודה אנחנו נעבוד בימים, בשבועות ובחודשים הקרובים כדי לפתח את ערוצי שיתוף הפעולה. צריך לומר – אין הרבה זמן, הנושא הוא דחוף ולא סובל דיחוי".

"נוצר קשר אישי בינינו, ברמה של להרים טלפון אחד לשני כשצריך. הזמנתי את הנשיא לבוא לישראל אחרי שנתגבר על גל הדלתא", הוסיף ראש הממשלה.

בנט ביקש להודות לנשיא ביידן: "אני מודה לנשיא ולכל הצוות שלו על הנחישות שלהם לקיים את הפגישה. הנשיא מיד אמר אתמול 'אנחנו מקיימים את הפגישה באופן מלא' ובסוף זה גם התארך. אני מודה להם על הקשב ועל המיקוד בעודם בעיצומו של אירוע אמריקני לא פשוט".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    יש פה תמונה של בנט עדין לא הבנתי מה הלוז 'שהכיפה' ש'לו מאחורה יש לו בלורית להרים? רק קרחת זורחת שמרוב החשיפה הרבה לשמש התאדה לו המח לא נשאר פירור אחד לרפואה! בושה וכלימה ידוחה ימכוער יעכבר, סליחה מכבוד העכברים.. יפח אשפה, ידודאים, ימיזבלה עירונית.. די כואבות לי האצבעות, אבל יש 4 מיליארד ישראלים שיש להם הרבה מה להמשיך..

    1. 👍🤣🤣🤣🤣עכבר???
      ואני תמיד תהיתי,
      לאיזו חיה מזכיר לי בנט
      כשהוא מחייך?!

  2. 3

    סליחה על ההשתוממות,
    אבל מה פשר הסיצנה הדרמתית?!
    ובאיזו פוזה עמדו השניים? פלייייז…
    בנט, שחקן…